Na naszej stronie stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Możesz także zapoznać się z polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Rezerwacje
Osobiście w recepcji hotelu
Telefonicznie pod numerem +48 77 433 40 84
Mailowo pod adresem hotelpiastnysa@poczta.onet.pl
Złożenie rezerwacji
Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych sposobów. Przyjęta przez Hotel Piast rezerwacja jest wstępna – niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jak informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu dokonania przedpłaty jest zablokowany.
Gość nie musi wpłacać przedpłaty i może na własne ryzyko przyjechać do hotelu licząc, że pokój nie zostanie wynajęty do jego przyjazdu.
Potwierdzenie zamówienia
W celu uzyskania gwarancji rezerwacji, zamawiający wpłaca przedpłatę w wysokości 40% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu. Płatności należy dokonać w ciągu 7 dni od daty wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną – niepotwierdzoną, niegwarantowaną.
Hotel po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje gościa o dokonanym potwierdzeniu – mailowo lub telefonicznie. Hotel po wysłaniu potwierdzenia zobowiązuje się , iż zarezerwowany pokój będzie przygotowany dla Gościa od godziny 14.00 w dniu jego przyjazdu.
Przedpłata
Przedpłata możliwa jest na trzy sposoby:
– osobiście w recepcji Hotelu Piast
– na konto bankowe Hotelu
Zespół Hotelarsko – Gastronomiczny Piast
ul. Krzywoustego 14
48-300 Nysa
NR KONTA:
BS 61 8905 0000 2001 0023 5659 0001
(Prowizje od wpłaty ponosi wpłacający)
– za pomocą karty płatniczej
Zapłata za pobyt
Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu
Przy wcześniejszym niż zakładany wyjeździe gościa Hotel nie ma obowiązku zwrotu kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
Dane osobowe
Dokonując rezerwacji Klient potwierdza prawdziwość podanych przez siebie danych osobowych, oraz wyraża zgodę na ich umieszczenie w bazie danych Hotelu. Dane te będą wykorzystane wyłącznie w celu umożliwienia pełnego procesu rezerwacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych z dnia 28 września 1997 roku. Klientowi przysługuje prawo do wglądu i do modyfikacji podanych informacji.