Na naszej stronie stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Możesz także zapoznać się z polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
I. SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez :
a) portal rezerwacyjny booking,
b) przesłanie zamówienia rezerwacyjnego w formie pisemnej: listem poleconym lub w formie elektronicznej (e-mail),
c) telefoniczne zamówienie pobytu,
d) osobiste stawiennictwo w Recepcji Hotelowej.
Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, Hotel prześle na wskazany przez Państwa adres potwierdzenie rezerwacji/ (z wyjątkiem przypadku opisanego w pkt. d powyżej).
Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Hotel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 40% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu w ciagu 3 dni roboczych na podstawie wystawionej przez hotel proformy z numerem konta bankowego.
Zadatek o którym mowa powyżej , winien być uiszczony na rzecz Hotelu w formie przelewu bankowego, gotówki lub karty płatniczej w hotelu.
Zadatek winien być wpłacony w terminie określonym na proformie.
Płatność jest rozliczona rachunkiem zwykłym [paragon] lub fakturą vat.
Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Hotelu.
II. ANULOWANIE REZERWACJI
Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych przez Gościa pisemnie.
A. Warunki anulowania rezerwacji
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
1 ) Jeżeli rezerwacja nie będzie wykorzystana, bez odpowiednio wczesnego anulowania, hotel zastrzega sobie prawo do naliczenia 100% ceny za pierwszą noc.
2 )Zmiana rezerwacji dokonana do godziny 18:00 w dzień przyjazdu nie będzie płatna.
3 ) na 14 dni i więcej przed planowanym przyjazdem – pełny zwrot kwoty zadatku
4) w przypadku braku przybycia „no show” bez anulowania rezerwacji = 100 % wartości rezerwowanego pobytu.
B. Skrócenie pobytu
Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.